onsdag 5 juni 2013

Helgen som var gick i en väldig fart. I fredags var det full fart med Rockabillybandet Johnny and the Revivals. Jag tycker bandet blir bättre och bättre för varje gång jag hör det.

Här, en bild från fredagskvällen. Jag hade lite problem med att ta en bild då jag blev knuffad hit och dit av glada människor som dansade. 



Full fart var det även på lördag tack vare det härliga sommarvädret. Glassboxen fulkomligt tömdes och altanen i restaurangen var fylld med gäster under kvällen. Nu närmar det sig helg igen och vädret verkar bli ganska ok igen. Hoppas det blir fint väder framför allt på lördag när det skall vara bröllopsfest hos oss.   

Det badades även sent in på lördagskvällen, här fotade jag några badsugna, kkkkaaaallllt tänker jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar