söndag 29 september 2013

Det blev ingen tur till campingen i helgen som planerat då vi fortfarande har en hel del kvar som måste göras innan vintern. Nästan hela familjen har varit sjuk sedan en vecka tillbaka, puuhh vad det har varit jobbigt. Jag hoppas att familjens sjukdomsperiod avslutades i lördags, avslutningen blev en färd till sjukhuset med ett av barnen som hade magsmärtor, där vi satt hela dagen, men som tur var försvann det onda senare på dagen och doktorn kunde inte förklara vad som hänt. Idag har jag gjort en soppa i min största gryta med mycket.vitaminer. Soppan innehåller bl a vitkål, morötter, lök, vitlök, persilja och köttfärs. Förhoppninsvis skall soppan hjälpa familjen att hålla sig frisk.





4 kommentarer:

  1. Ja den soppan är kokt med kärlek så den måste hjälpa om inget annat gör det.♥ Krya på er.

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja, jag hoppas den hjälper för nu är jag trött på sjukdomar.

    SvaraRadera
  3. Den soppan ser väldigt god ut Annica, gör säkert susen ska du se! Kramiz!

    SvaraRadera
  4. Tack, ja faktiskt så börjar familjen att repa sig, hoppas det fortsätter så.

    SvaraRadera