tisdag 16 juli 2013

Truadurerna Conny och Anders var här i lördags, lika fantastiska som alltid. Jag blir glad direkt jag hör dem och tiden går alldeles för fort  när de spelar. Ja, ja jag får trösta mig med att de kanske kommer tillbaka igen i sommar, det beror lite på väder och vind. Det är också härligt när sommarvädret tillåter att det går att stå ute på altanen och spela.

 Här var det visst tre trubadurer som spelar, och de gör det med känsla.



 Det är hög stämning och några äter pommes till.



 När festen var slut och alla hade gått och lagt sig gick jag ett varv runt campingen, mycket rofyllt tycker jag.







 Här bestämde jag mig för att det fick bli sista bilden, så jag kom i säng innan gästerna stiger upp.


5 kommentarer:

  1. Ser härligt fint ut! Lugnet har lagt sig och en ny härligt fin sommardag är på väg!

    SvaraRadera
  2. Ja, det var en härlig natt eller tidig morgon om man så vill och fortsättningen på dagen blev också jättefin.

    SvaraRadera
  3. Tack Conny och Annica för eran gästfrihet när vi kommer och innvarderar!! 2 härliga dagar med god mat och dryck! Vi ses snart igen! Kram Mia och Joakim

    SvaraRadera
  4. ja de var riktigt trevligt! tack så jätte mycket!! nästa gång hoppas vi fler e lediga :) P.s snygg polarvagn du fick med där ;)

    Nicke, Nilla & Neo

    SvaraRadera
  5. Tack själva, jag hoppas också att vi ses snart igen,längtar efter er. Jättetrevligt när ni var här, men hade velat haft lite mer tid över! Kram Annica

    SvaraRadera