tisdag 17 september 2013

Nu är det dags för familjeliv, campingen är stängd. Men jovisst det är klart vi kommer att vara på campingen och greja en del också. I helgen var vi delvis på campingen, men jag kunde inte upptäcka en enda som badade trots det fina lördagsvädret. Fast förstås så badade mängder av gäss, ovanligt många i år tycker jag. På lördagen hann vi också med att stå på skördemarknaden i Brålanda och sälja lite datatillbehör. Vi hade ett lager som legat ett par år då vi var knallar och reste runt till olika marknader. Detta gjorde vi en period efter att campingen hade stängt. Det var roligt och spännande, kan tänka mig att fortsätta med det ibland iallafall.


Här är det ingen som badar trots det fina lördagsvädret.




Förutom gässen som badar, de har tagit över hela stranden.



På lördagen hann vi med att stå på Brålanda skördemarknad , det var en hel del besökare där.

2 kommentarer:

  1. Gässen är väl på resa kan jag tänka mig så de rastade förståss på den finaste platsen de hittade!
    Ni sålde nog bra på marknaden med så billiga priser! Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, gässen åker säkert snart söder ut, och Sikhalls badplats är det ju många som tycker är trevlig att besöka även som gås.

    På marknaden fick vi sålt en hel del då vi låg långt under inköpspris. Vi försöker kanske att sälja ut det sista på höstmarknaden i Vänersborg.

    SvaraRadera